niedziela, 23 lipca 2017

Transformers Prime Barier Agents AU - Rozdział 1 Optimus X Safi cz1

Safi

- Autoboty. - powiedział Agent Fowler, tym samym zwracając na siebie uwagę gigantycznych maszyn pochodzących z innej planety, zwanej Cybertron. - Chciałem przedstawić wam Safi Cyronus. Agentka tajnej organizacji Barier.
O której jednak jak dotąd nie słyszałem. - dokończył patrząc teraz na mnie z nutką podejrzliwości. 

- Nie słyszałeś o niej Agencie Fowler, bo Barier jest ściśle tajna. Nieraz już w historii Ziemi zdarzało się, że nawet tak ważne osoby jak Prezydent nie miały pojęcia o jej istnieniu.
Lecz obecny wie i to właśnie z jego prośby tu jestem. 
Prezydent poprosił o zaangażowanie naszej organizacji w sprawę Autobotów na Ziemi, więc dyrektor Vanessa wysłała mnie. Mam pomóc jak tylko mogę i zrobię to z najczystszą przyjemnością. - wyjaśniłam Agentowi Rządowemu. Był raczej zdziwiony tym wyjaśnieniem. Nie miał o niczym pojęcia, ale rzadko osoby takie jak on mają informacje o Barier. Jednak według Van osobą tu zgromadzonym można zaufać. - Bardzo Miło mi was wszystkich poznać. Wiele o was słyszałam Jack, Raf, Miko, Bulkhead, Ratchet, Bumblebee, Arcee, a zwłaszcza o tobie Optimusie Prime. 

- Wydawało mi się, że oprócz ludzi tu zgromadzonych nikt o nas nie wie. I Rządu Stanów Zjednoczonych. Skąd ty możesz nas znać? - zapytał spokojnie najwyższy z mechów i jednocześnie ich lider.

- Barier rangą jest wysoko ponad Rządem Stanów Zjednoczonych, oraz najtajniejszych rządowych agencji.
Wiemy o wszystkim co dzieje się na tej planecie, a czasem nawet o tym co poza nią. 
W dodatku naszym technikom i agentom zdarzyło się już parę razy interweniować w sprawie utrzymania waszego istnienia w tajemnicy. 
Tak się składa, że jeszcze wczoraj pewien dziennikarz zdobył nagrania, czyli niepodważalny dowód na wasze istnienie. - oczy i optyki wszystkich rozszerzyły się gdy to usłyszeli. Panika, strach przed wyjawieniem wielkiego sekretu. 
Ale niepotrzebna. - Spokojnie już się tym zajęliśmy. Agencie Fowler oto wszystkie dowody, a dziennikarz nie pamięta niczego odnośnie wielkich robotów zmieniających się w samochody. - podałam mężczyźnie teczkę z niewydrukowanym artykułem i nagraniem. 

Jeśli mogę wiedzieć to jakim cudem człowiek może tego nie pamiętać? - zapytał Fowler. 

- Zawartość jego kawy zmieniła się o pewien tajny składnik. Niestety nie mogę powiedzieć jaki.

- Nie sądzisz że takie metody są–

- Niebezpieczne, bo w niepowołanych rękach to coś stanowiłoby zagrożenie?
Jak widać nie znasz Barier. Tam jesteśmy jak rodzina. Mogłabym nawet porównać to do waszego zespołu. - spojrzałam teraz po kolei na wszystkie boty i stanęłam na Optimusie. - Ufamy sobie i mam nadzieje, że wy zaufacie mi. Tak samo jak innym ludziom w tym zespole. 

- Z pewnością szybko odnajdziesz się wśród nas Agentko Safi. - powiedział Prime lekko się do mnie uśmiechając.

- Tylko Safi. - powiedziałam z uśmiechem.




A oto i pierwszy rozdział tej opowieści i początek. 

Mam przygotowane już więcej, więc za tydzień z 

pewnością pojawi się ciąg dalszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz