sobota, 3 lutego 2018

Transformers Prime Barier Agents AU - Rozdział 1 Optimus X Safi cz16

Lecz rzeczywiście coś jest w jej działaniach. Jeśli postępujemy zgodnie z jej zaleceniami i poradami jakoś zawsze wychodzi to na dobre. A ludzie znajdują miłość. 
W dzisiejszych czasach wdaje się że coś takiego jak prawdziwa miłość nie istnieje, ale odkąd pojawiła się Drakonika wydaje mi się że widzę ją coraz częściej. A teraz sama to czuję. 

Wracając od moich rozterek sercowych. Właśnie siedziałam na ramieniu Optimusa.  Dobrze czułam się blisko dużego bota, a w dodatku stąd jest najlepszy widok na wszystko. Praktycznie mogłam by tu siedzieć cały dzień. Nie tylko dlatego, że naprawdę nie chcę oddalać się od Optimusa. Bzdura. Co ja  gadam? Czy raczej myślę.

Oczywiście tylko dlatego. - usłyszałam w głowie głos siostry.

- Luna…

- Nawet nie próbuj się wykręcić siostrzyczko!
A i tak przy okazji, dlaczego Miko o tej godzinie była w szkole?

- Ma karę. Chyba nie odrobiła pracy. Referat z historii, ale chwila dlaczego była?

- Bo właśnie wsiadła do zielonego bota. Uciekła i odjechała, bo właśnie nauczycielka wyszła za nią.
Wiesz może już wrócę do domu. Muszę odnieść zakupy.

Ciężko westchnęłam. Znowu Miko urwała się ze szkoły. 

Optimus musiał zauważyć to westchnienie rozczarowania. 

- Czy coś się stało Safi? - zapytał spokojnie.

- Nie. Po prostu martwię się trochę o Miko. Jest typem buntownika i szczerze to normalne w takim wieku. Chce osiągnąć więcej, wyróżnić się, żyć pełnią życia! Ale olewanie szkoły na dobre jej nie wyjdzie.

- Rozumiem twoje zmartwienie, ale obawiam się że nie łatwo będzie zmienić nastawienie Miko co do tej sprawy.

- Wszech i wobec wiadomo, że szkoła jest nudna, tak samo jak przeglądanie danych wywiadowczych. A ja nie znoszę przeglądać dane wywiadowcze. Z tym muszę się z nią zgodzić. Działanie jest lepsze, ale bez teorii praktyka leży. - wydałam moje zdanie przy okazji narzekając na obowiązek przeglądania nieszczęsnych danych.

Optimus zaśmiał się trochę na moje lamenty odnośnie nudnej części mojej pracy. 

I wtedy wrócił Bulkhead z Miko. Rozmawiali o szkole oczywiście. Pokręciłam tylko rozczarowana głową. 

- Wykrywam świeży puls Energonu. W kraju zwanym Grecja. Pradawne miasto pełne zabytków jak sądzę. - powiedział Ratchet.

Energon. Po tych paru dniach wśród Autobotów zaczynam sądzić że Energon można znaleźć chyba wszędzie na tej planecie. 

- Starożytnych zabytków. Uuuu wycieczka! - zawołał Bulkhead.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz