niedziela, 16 października 2016

Tina X Ben Drowned (Prolog)

Tina X Ben


Hej! Jestem Tina, Tina Play. Ciekawe nazwisko nie? Mieszkam niedaleko miasta AttaCity, a niedaleko znaczy bliżej lasów, nad jeziorem. Nie lubię miejskiego życia, za dużo hałasu. Tam gdzie mieszkam mam ciszę i spokój, które przydają się w moim zajęciu, a mianowicie nagrywaniu gier. Jestem Youtuberką, mam 199 895 subów! Co oznacza, że niedługo wbije mi 200K! Będę musiała przygotować coś dla moich widzów, ale to później! Obecnie mam tak jakby wakacje. Dla internetów i youtuba mnie nie ma, ale to nie znaczy, że nie korzystam z tych dwóch rzeczy! Nie wiem czy bym mogła obejść się bez komputera przez 3 tygodnie, choć pewnie bym mogła, ale mi się nie chce. Jestem zalogowana na prywatnych kątach i korzystam z wakacji ile się da, a bardzo w tym pomaga bliskość jeziora w którym można się kąpać, albo zwiedzać las, wziąć namiot i nie wracać przez parę dni. Mój kochany sprzęt do nagrywania jest schowany, żeby nie przeszkadzał i nie kusił. Mama była by zła gdybym w ciągu tych 3 tygodni coś, cokolwiek nagrała. Ona jest względem mnie bardzo wyrozumiała, tak samo jak tata. Wszyscy jesteśmy komputerowcami, tata to technik komputerowy, a mama programistka. I tak wciąż mieszkam z rodzicami, ale co w tym dziwnego mam dopiero 16 lat. Dzięki tej opowieści dowiecie się jak zaczęła się moja przygoda z creepytastą. Kto by pomyślał, że wszystko zacznie się od jednej gry.


Nowa historia się zaczyna. Jak poradzi sobie młoda youtuberka w starciu z mordercą? … A i wybaczcie jakość rysunku, ale wykonywałam go w zeszycie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz