sobota, 19 marca 2016

Przedstawiam Drakonike

Przedstawiam Drakonike
Drakonika to główna bohaterka mojego Bloga.
Drakonika trafiła do sierocińca jeszcze w dniu urodzin, spędziła tam 8 lat po czym uciekła. Schronienie znalazła u swojej przyjaciółki Emilki, która mieszkała poza domem dziecka. Emila jest jedyną osobą która wie co działo się za murami ośrodka, ponieważ Drakonika nikomu nie chce o tym mówić. Mimo lat w sierocińcu Drakonika jest bardzo wesołą i radosną osobą, a jej poczucie prawości czasami może aż przytłoczyć. Drakonika jest szybka i zwinna, co pomaga jej w ulubionym zajęciu czyli wygłupach na drzewie.
(obrazek jest już trochę stary, kiedy go rysowałam nie sądziłam że będzie w ogóle używany)

Wiek: 18 lat
Znaki rozpoznawalne: Fioletowe oczy i długie czekoladowe włosy
Cechy charakteru: Dobra, Miła, Żartowniś, Odważna, czasami to istne ZŁO (ale to bardzo rzadko)
Ulubiony kolor: Fioletowy
Hobby: Śpiew
Partner: Brak (na razie)
Matka: Nieznana
Ojciec: Nieznany

Drakonika- Szczerze informacje o moich rodzicach i wszystkie inne poznacie czytając Bloga Ulsi, mam nadzieje że moje przygody was zaciekawią ;)
Ulsia- A ty czego mi się wcinasz w wypowiedź! Nie masz lepszych rzeczy do robienia?!
Drakonika- Akurat mam trochę wolnego czasu i postanowiłam że cię trochę podenerwuję.
Ulsia- Widzicie to istne ZŁO! Kończę to pisać, żegnam i do następnego wpisu.

Drakonika- Do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz